Philips Senseo HD7820 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7820 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

eliane57 15-04-2012
Geschreven voor: Philips Senseo HD7820 blauw

Mijn apparaat is nu bijna 3 jaar oud en moet nu voor de tweede keer een nieuw waterreservoir kopen. Het lampje blijft maar knipperen en het water warmt niet meer op. Wat ik ook doe, ontkalken,goed maar voorzichtig schoonmaken, droogmaken,... niets helpt.
Ik ga een andere kopen, ik heb er schoon genoeg van. En het gekke is... het probleem schijnt bekend te zijn maar niemand die er iets aan doet !!!!

M.van Summeren 27-11-2011
Geschreven voor: Philips Senseo HD7820 blauw

Ik heb dit apparaat iets langer dan een jaar en nu zijn er al problemen, het lampje knipper dat het reservoir leeg is terwijl het reservoir vol is. Eerst wilde het nog helpen om het resevoir opnieuw te plaatsen of eens te verschuiven met het apparaat en dan wilde hij wel weer opwarmen en doorlopen maar nu, als hij het al eens doet geeft hij een half kopje en begint dan weer te knipperen (met genoeg water nog in het reservoir). Dus hij doet het helemaal niet meer. Ook ontkalken helpt niet.

Eline23 29-11-2011

Ik heb precies hetzelfde! Ik word er gek van!
Ontkalken en schuiven met het reservoir helpt niet meer.

Officiele reactie van Philips Nederland 01-12-2011

Bedankt voor uw review, jammer dat uw Senseo niet naar verwachting werkt.

Philips geeft standaard 24 maanden garantie op uw Senseo.

Neemt u contact op met Philips consumer care 0800 023 0076 (Gratis nummer) zodat wij uw klacht kunnen oplossen

Philips Webcare

JozB 01-01-2010
Geschreven voor: Philips Senseo HD7820 blauw

Koffie is redelijk (soms een beetje te creamy naar mijn smaak), maar helaas komt er niet altijd dezelfde hoeveelheid water uit. Soms dus een vol kopje, soms twee derde.
Ook detecteert ie na verloop van tijd het waterreservoir niet meer (contact onderzijde reservoir); erg vervelend. Kent iemand dit probleem?